Więcej kupujesz, płacisz mniej za dostawę! Dodaj minimum dwa produkty do koszyka i zobacz, jak cena dostawy produktu się zmniejsza. Całkowity koszt dostawy dla całego zamówienia poznasz po dodaniu wszystkich produktów do koszyka.
Korzystamy z usług znanych firm kurierskich i firm transportowych oraz lokalnych spedytorów. Dokładamy wszelkich starań, aby zakupione produkty trafiły do Ciebie na czas i bez uszkodzeń.
Oferujemy dostawy na terenie całej Polski.
Koszt dostawy
Podstawowy koszt dostawy produktu zależny jest od wielu czynników, m.in. od liczby paczek, ich wymiarów oraz wag.
Jeśli zamówiłeś więcej niż jeden produkt, spodziewaj się kilku dostaw. Meble z naszej oferty mogą mieć różne czasy realizacji lub mogą być wysłane z różnych magazynów. O wysyłce każdego z nich zostaniesz poinformowany w oddzielnych wiadomościach.
Pamiętaj, że dostawy realizujemy firmami kurierskimi oraz spedycyjnymi. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia mebla do mieszkania (blok, kamienica itd.), gdy jego rozmiar przekracza podstawowy gabaryt lub wagę 30 kg. Firmy spedycyjne realizują usługę wniesienia za dodatkową opłatą, jeżeli dostępna jest taka opcja.
Kontakt przed dostawą
Po wysyłce każdego z zakupionych produktów otrzymasz automatyczne powiadomienie z naszego systemu. W mailu podany będzie numer przesyłki wraz z nazwą przewoźnika, który zrealizuje dostawę. Dostawcy spedycyjni skontaktują się z Tobą telefonicznie lub SMS-owo 24 h przed planowaną dostawą i zostaniesz poinformowany o przedziale godzinowym, w którym odbędzie się dostawa.
Kurierzy nie są zobowiązani do kontaktu telefonicznego przed dostawą, prosimy o śledzenie statusów przesyłki na stronie kuriera przy użyciu podanego w powiadomieniu numeru przesyłki.
Produkt dotarł uszkodzony?
Masz prawo odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim wypadku niezwłocznie powiadom nas o tym fakcie. Pamiętaj, by spisać protokół szkody z przewoźnikiem. Przyspieszy to proces reklamacyjny.
Zauważyłeś uszkodzenie przesyłki?
Skontaktuj z przewoźnikiem w celu spisania protokołu szkody do 7 dni od jej przyjęcia. W protokole opisz stan opakowania oraz zamieść wszelkie informacje, które pomogą wykluczyć Twój udział w powstaniu wady.
Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda. Następnie skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub pod adresem mailowym reklamacje@vintageshore.pl.